Valokuvausta, satunnaisia käsitöitä, paikallismatkailua, haaveilua ja sitä likapyykkiä.. =)
Tervetuloa Mansikin maailmaan!

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Touhua kyllikseen!
























Tässä osviittaa mun sunnuntaipäivästä! =) Lähdin kolmen lapsen kanssa Kokkolaan Touhutaloon. Kolme tuntia lapset riehu putkissa ja verkoissa, kaksi kertaa jaksoivat pitää pienen juomatauon eikä silti olisi haluttu lähteä kotiin.


Mulla oli seurana lankarulla ja virkkuukoukku (tuloksena 4 isoäidinneliötä), useampi lehti ( Lantliv, Drönhem & Trädgård..), eväät ja kamera. Minun onnekseni lapset oli sen verran isoja, että mun ei tarvinnu kontata mukana kapeissa putkissa, toisin kuin esim. parin työkaverini, jotka olivat ajatelleet samaa ajanviettoa sunnuntaille kuin minä.. =)







Viime kerrasta olikin vierähtänyt jo vuosi ja ihan hyväkin niin. Paikat eivät tule liian tutuiksi ja innostus säilyy ensi kertaankin. Lisäksi 30km + 30 km ajomatka, 10 € per lapsi + kaikki kahvilaostokset tekevät paikasta kukkarolle harvinaisemman käyntipaikan.. Ulkona leikkipuistossa voi leikkiä kiipeilytelineessä ja liukumäessä ilmaiseksi! Jostain kumman syystä lapset eivät ole yhtä innostuneita... =)

Nyt buranaa poskeen ja villasukat yöksikin jalkaan. Flunssa tuntuu koputtelevan ovella, enkä sellaista vierasta halua päästää sisälle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti