Valokuvausta, satunnaisia käsitöitä, paikallismatkailua, haaveilua ja sitä likapyykkiä.. =)
Tervetuloa Mansikin maailmaan!

perjantai 30. maaliskuuta 2012

H&M ja paisley!

Mikä viikko taas takana!! Flunssa vei energian, töissä tuurasin lomalaista ja kotona koiran juoksun takia poisrullatut matot ei pysäytä ulkoa tulevaa hiekkamäärää. Eli tällä viikolla ei ole pahemmin naatiskeltu..
Mutta onneksi viikon päätti postista tullut odotettu mielialankohotus..=) Nyt odotetaan kesää ihan kympillä!!!!!!!!!!!



H&M:n uusi Lost in LA -kokoelma hurmasi mut täysin. Paisley-kuvio on ollu mun suosikki jo vuosia ja kun nämä näin, oli mun ehdottomasti myös niitä saatava. Roosakuvioinen on ihanan löysä kesäpaita ja turkoosi on satiinia. Alempana oleva keltainen sekotti mun ja tyttären pään. Tyttö on pian mun kokonen ja käytetään jo osittain samoja vaatteita ja kenkiä. Eli saan laittaan lukon vaatekomeron oveen, jotta nämä ei karkaa muille teille=)


Päätettiin vaatteita kokeillessa pitää hieman hauskaa. Perjantaipelleilyä=)


Vaikka ulkona on 5 cm lumikerros, niin tässä sailor-tyylissä minä kellun lämpimissä aalloissa!=)


Kaksi dalmatialaista..=)



Nyt koisimaan ja unelmoimaan kesäpäivistä. Huomenna tarttis laittaa verhoja ikkunoihin ja laittaa lasten huoneet täyteen tipuja..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti